Muh!

Diese fröhliche Wandmalerei entdeckte ich letzte Woche in Huelva. Und da fiel mir Mallybeau ein, die Wiederkäuerin von der BLOGHÜTTENALM!

Leider sind meine Spanischkenntnisse miserabel bis nicht-existent, deshalb weiß ich nicht, was die Kuh uns sagen will. Versteht von euch jemand, was in der Sprechblase steht?

13 Gedanken zu „Muh!

  1. Mallybeau Mauswohn

    Liebe Anhora!

    ha jetzt kann i gar nemme schwätza! Hosch Du do echt an mi denkt, als de des gnibst hosch? Des sieht jo richtig künschtlerisch aus 🙂 Was die Kuh saga will, woiß i au et. Abr i glaub, die dät ganz gern uff d Schdroß schbrenga ond kommt et iebr n Zaun ond des Abschberrband. Abr vielleicht kriegt se ja au grad n Schdromschlag, des sieht so aus wie a Schdromkabel em Hendrgrond. Oder s isch a Milchwerbung. Ha do muss i jetzt echt nomol grübla, vielleicht fällt mr no äbbes ei.
    Subbr Bildle. Die Kuh von Huelva em Ländle 🙂 Muuuuh!

    I wünsch dr n gmietlicha Samschadg … hoffentlich kommt Eier Grischt bald weg …
    Grüßle
    Mallybeau

    Gefällt 1 Person

    Antwort
    1. Anhora Autor

      Da siesch mol wie du mir im Kopf rumgoischdersch! Mein erschder Gedanke warsch wirklich du, als i die nette Kuh-Senora gsäa hon, die mir übrigens net vorkommt, als ob se sich durch so a Absperrbändle aufhalte lassa dät. 😉
      Was des Gesamtkunschdwerk bedrifft, werd i au net schlau draus, i kann au die Buchstabe net läsa. Also ischs oifach a luschdige, muntere Kuh, die d’Leut anlacht. Des roicht ja au.
      Dir au an gmütliche Samsdag, und a erholsame Nacht, wenns soweit isch. Unsere wirds auf jeda Fall: Die Maler hond die Folie wieder weggmacht. So wie’s aussieht, isch au nächste Woche no nix mit drockenem Wedder. Jetzt könnemer wenigschdens den Rollada wieder runderlassa. 🙂

      Gefällt 1 Person

      Antwort

Kommentar verfassen

